امکانات درمان - میکرو - Osmotherapy پزشکی دارویی چینی (2)
نوشته شده توسط : rshaole

امکانات درمان - میکرو - Osmotherapy پزشکی دارویی چینی (2)ما دریافتیم که در طول مطالعه، روش درمان طب چینی و غربی، و همچنین به عنوان طب چینی و غربی است برای جلوگیری از گسترش سلاح های هسته کلیه طبیعی ماتریکس خارج سلولی، تکثیر و افزایش از همان استفاده می شود.

میکرو -Chinese پزشکی مسدود درمان نفوذ فیبروز کلیوی نیز ممکن است به عنوان شد:: طب میکرو چینی جلوگیری از ماتریکس خارج سلولی افزایش نفوذ درمانی - برای این کار، میکرو درمان طب چینی در موسسه نیز ممکن است نفوذ اشاره شود.

دوم، استفاده از مواد مخدر:

بیمارستان ما در حالی که با استفاده از درمان، و حکومت می کند نه همه انواع داروها و درمان های چینی و غربی. و ما تقویت اصلی، داروهای غربی و درمان، و همچنین به تقویت طب غربی را به همراه یک مکان مهم، هیچ طب غربی بر نه تنها نقش حمایت در درمان بیماری های کلیوی کافی نیست. به همین دلیل، در درمان بیمارستان بیماری کلیه انجام طب غربی، طب چینی، خانه طب چینی درمان موفق ترینیتی. تمرین نشان می دهد که این درمان ترکیبی موثر است.

ثالثا، اصول درمان:

درمان های یکپارچه طب غربی، اگر به درستی تحت درمان، از آن خواهد شد درمان جامع با استفاده از روش های زیر:

1: گشادکننده عروق درمان. از کجا بیماری کلیوی، واسطه های التهابی در خون به علت انواع مختلفی از استرس اکسیداتیو و، به ناچار به سطح آسیب عروقی و آسیب بافتی که به ناچار به گردش خون ضعیف منجر شود، باعث ایسکمی در سیستم میکروسیرکولاسیون، هیپوکسی، که به هیپوکسی منجر خواهد شد - آسیب ایسکمیک کلیه ذاتی در سلول به علت ایسکمی و هیپوکسی. برای کاهش این بیماری، پزشکان درمان قطعا علامت با استفاده از انواع مختلف مواد مخدر گشادکننده عروق برای تسکین علایم از کلیه.

2: درمان ضد التهابی. نفریت رخ می دهد، وجود خواهد داشت بسیاری از آزادی واسطه های التهابی به جریان خون برای حل التهاب ناشی از انواع مختلف طب غربی مربوط به استفاده از انواع ضد التهابی.

3: ضد انعقاد، درمان ضدانعقادی. ضایعات التهابی به نظر می رسد، به ناچار به افزایش فعالیت و پلاکت تولید پلاکت ممکن است به لخته شدن طبیعی جهت غلظت خون منجر شود. افزایش فاکتورهای انعقادی، آنها به تدریج لخته شدن خون را در یک درجه و یا یکی دیگر، اما به ناچار به تشکیل لخته خون، انسداد عروق کرونر میکروسیرکولاسیون و هیپوکسی منجر خواهد شد. برای کاهش این وضعیت، پزشکان خواهد داروهای مختلف ضد انعقاد ضدانعقادی در ترکیب استفاده کنید.

4: تخریب درمان ماتریکس خارج سلولی. از نظر تهاجم غرب از انواع مختلفی از مواد خطرناک، که منجر به کلیه تکثیر طبیعی ماتریکس خارج سلولی، تکثیر. نتیجه افزایش در ماتریکس خارج سلولی است. به منظور تسهیل در تشکیل این وضعیت، ما طب غربی استفاده، می توانید ماتریس مانند داروهای خارج سلولی کاهش برای جلوگیری از رشد بیش از حد از ماتریکس خارج سلولی.

قابل توجه پدیده استفاده از میکرو چینی پزشکی، سلول های کلیه غلظت ماتریکس خارج سلولی، که نشان می دهد که طب سنتی چینی در تخریب از ماتریکس خارج سلولی از ویژگی های منحصر به فرد را کاهش دهد. در درمان، ما درک می کنیم که تا زمانی که طب سنتی چینی و غربی به طور موثر می تواند بازی شور و شوق، به طور موثر خواهد ترکیب این دو، در اثر درمان کلیه را نشان می دهد تاثیر کلی، اما آن را قطعا بهتر از درمان استفاده می شود به تنهایی.





:: برچسب‌ها: ویژگی های,Osmotherapy پزشکی,مواد مخدر میکرو چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: